Onze website gebruikt cookies.
Als u onze website gebruikt, gaat u akkoord met de cookies zoals uitgestippeld in ons privacybeleid.
U kunt deze cookies ook wijzigen.
Dan kunt u een specifiekere keuze maken.
Iedere website gebruikt cookies.
Sommige cookies zijn noodzakelijk voor het juist functioneren van de website.
Andere cookies worden gebruikt voor analytische, advertentie of personalisatie doeleinden.
Het blokkeren van bepaalde cookies kan leiden tot een verminderde ervaring op onze website. Alle cookies accepteren
Marketing
Marketing cookies staan toe om de advertenties die u tegenkomt op het internet beter te richten.
Het aantal advertenties dat u te zien krijgt blijft hetzelfde.
Analyse
Analytische cookies helpen ons om de ervaring van onze klanten te verbeteren en onze website te optimaliseren.
Deze data wordt automatisch geanonimiseerd en kan niet worden gebruikt ter uw identificatie.
Personalizatie
Personalizatie cookies verbeteren uw ervaring op onze website.
Dit geeft u een persoonlijkere ervaring op onze website.
Noodzakelijk
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Zonder deze cookies kunt u onze website niet gebruiken.
Waarom is mijn betaling mislukt?
Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. Hier is een kleine lijst van mogelijke redenen en oplossingen.
Saldo ontoerijkend
Zorg ervoor dat er genoeg geld op je bijbehorende bankrekening staat om de betaling af te ronden.
Verbinding verbroken
Controleer of uw internetverbinding goed werkt en probeer het opnieuw.
Time-out
Een time-out gebeurt wanneer een tijdsperiode verstreken is zonder de betaling af te ronden. Ga terug en probeer opnieuw om de betaling af te ronden.
De limiet van uw betaalmethode is overschreven.
Bepaalde kaarten hebben limieten op hoeveel u kunt betalen in één keer of op een maandelijkse basis. U kunt een andere betalingsmethode proberen.
Foute informatie
Het betalingsproces kan niet voltooien wanneer u verkeerde informatie voor uw kaart invult.
Fraudebestrijding
Iedere betaling gaat door een verificatie proces. Als het vermoeden bestaat dat een betaling frauduleus is, wordt deze geblokkeerd.
Het kan een aantal dagen duren bij een handmatige overschrijving voor deze zichtbaar langs onze kant.