Axitech Nieuwsbrief
Krijg als eerste informatie over promoties en mooie acties!
Indien u geen Teamviewer heeft op uw PC kunt u snel een Quick Support bestand downloaden voor een korte sessie.
Na bevestiging van de afpsraak vragen wij voor uw gebruikers-ID en wachtwoord van teamviewer. Het teamviewer wachtwoord is automatisch gegenereerd.
Lukt het u niet om uw email of printer in te stellen?
Maar u kunt uw computer ook niet missen of bij ons ter plaatse komen? Wij kunnen hulp op afstand bieden met onze gespecialiseerde software, zolang uw plaatselijke internet connectie in werkende staat is.
U hoeft enkel uw teamviewer gegevens door te sturen, via deze software krijgt een Axitech technicus vervolgens tijdelijk toegang tot uw computer en kunt u via een chat venster of per telefoon instructies en handelingen opvolgen.
Er wordt geen persoonlijke informatie verzameld, onze toegang tot uw computer is beperkt tot één sessie die u ten alle tijde kunt stop zetten en u kunt het herstellingsproces volgen via uw monitor.
Hulp op afstand is beschikbaar in blokken van 1 uur. U dient op voorhand een blok to kopen voordat wij u hulp kunnen verlenen. Wij contacteren u na uw aankoop om een afspraak vast te leggen.